Nyt sapettaa ja kunnolla. Kokeilin äsken kahdella koneella skannata pari sarjista, mut eipähän toiminu.. Huoh.. :s What should I do now?

Toissapäivänä mut oli lisätty meses johonkin ryhmäkeskusteluun ku olin autokoulus. Tulin takas ja ihmettelin et mitä ihmeen tyyppejä ne on. Mulle oli sanottu siel et "Eva poistu! Onks tamppooni huonosti?" Ööh..? Ja sit jotain et "Ooks joku cp vammanen sokee ku et nää näppäimistöi?" Ööh..? Suutahdin vähän ja lähetin tiukkasanasen sähköpostin yhdelle niist pojista. Taisivat olla vuosimallia -95?!

Tänään sain siltä pojalta sähköpostin, missä se sano et se sen haukkuja-kaveri on AD/HD eikä voi käytökselleen mitään. Lähetinpäs takaisin vähän tietoa wikipediasta.. Tarkkaavaisuus- ja keskittymishäiriö kun ei ole syy huonoon käytökseen.. Saa nähdä mitä ne nyt keksii.